1875 Carmen Bizet Histoires de Parfums

4.50 из 5
(2 отзывов)

1875 Carmen Bizet Histoires de Parfums

1875 Carmen Bizet Histoires de Parfums

Rated 4.50 out of 5 based on 2 customer ratings
(2 customer reviews)

1875 Carmen Bizet Histoires de Parfums for women of Histoires de Parfums

SKU:  cc2dc31ff754 Perfume Category:  . Fragrance Brand: Notes:  , , , , , , , , .
Share:

Description

1875 Carmen Bizet by Histoires de Parfums is a Oriental Floral fragrance for women. 1875 Carmen Bizet was launched in 2014. Top notes are lemon, ginger and artemisia; middle notes are white flowers and saffron; base notes are sandalwood, incense, patchouli and guaiac wood.

2 reviews for 1875 Carmen Bizet Histoires de Parfums

  1. :

    5 out of 5

    شباهت مطبوع تر!
    اپرای کارمِن اثری از ژرژ بیزه هست که در سال 1875 برای اولین بار به اجرا در اومده. کارمن، کولی زیبایی از سِویا بود که داستان روابط عاشقانه و بی وفایی های اون، در این اپرا به اجر در اومده. عطر کارمن بیزه 1875 یکی دیگه از عطرای لاین اپرا هست که فضای اون با رایحه ای کاملا آشنا، از بی وفایی ها، اغواگری ها و افسون یک زن حرف میزنه.
    کارمن بیزه، در فضایی درخشان و لطیف، ترکیبی از زعفران گرم و نرم که در حجم انبوه گلهای سفید، پچولی، گایاک و صندل همراه شده رو از آغاز تا پایان ارائه میکنه. حالت سبز و تازه و ایندولیک گلهای سفید، در پچولی دارویی، غلیظ و گِل آلود ادغام شده. گایاک، زمینه ای دودی و تاریک برای این همراهی ایجاد کرده و زعفران با حالتی مایع و گرم، تو حاشیه های این فضا به جریان افتاده.
    تمام آنچه در بالا بهش اشاره شد؛ لحظه به لحظه به رایحه ایی نزدیک میشه که یاد آور “تام فورد وایت پچولی” هست. با درخشش بیشتر، کیفیتی دست بالا و وضوحی فوق العاده. شیرین، دودی، غلیظ، افسونگر و مرموز.
    کارمن بیزه، عطر پیچیده ای هست که هرچند شباهت بالایی به وایت پچولی و تا حدودی بلک ارکید داره؛ اما کیفیت بالاتر، فضای مطبوع و قابل تحمل تر، و رگه های درخشان و تازه ای از ادویه ها، نوت های گیاهی و مرکبات اونو همراهی میکنن تا 1875، تصویری واضح و جذاب از نمایش کارمن باشه. داستانی که تمام لایه ها و زوایای سرگذشت کارمن، بی وفایی ها و عشق ورزیدن های بی حد و مرز اونو به تصویر میکشه.
    این عطر، در پخش و موندگاری، فوق العاده عمل میکنه.
    بررسی خود را بنویسید!
    کامنت: م.ع
    (سایت لوکس بایر (با امکان تست سمپل

  2. :

    4 out of 5

    More information would be helpful. ↓↓↓

1875 Carmen Bizet Histoires de Parfums

Add a review

About Histoires de Parfums