1926 Turandot Puccini Histoires de Parfums

4.33 из 5
(3 отзывов)

1926 Turandot Puccini Histoires de Parfums

1926 Turandot Puccini Histoires de Parfums

Rated 4.33 out of 5 based on 3 customer ratings
(3 customer reviews)

1926 Turandot Puccini Histoires de Parfums for women of Histoires de Parfums

SKU:  cd97cce8be26 Perfume Category:  . Fragrance Brand: Notes:  , , , , , , , , , .
Share:

Description

1926 Turandot Puccini by Histoires de Parfums is a Oriental fragrance for women. 1926 Turandot Puccini was launched in 2014. Top notes are narcissus, ginger, orange blossom and pear; middle notes are carnation, jasmine and patchouli; base notes are leather, amber and incense.

3 reviews for 1926 Turandot Puccini Histoires de Parfums

  1. :

    3 out of 5

    One of the 5 scents in this line, named because of Puccini Turandot opera in 1926. This opera hint to a drama story about Mongolian princess in China that didn’t like men & had to accept one China Prince as Calaf by fantastic challenge…this feminine scent start with a floral blend of orange blossom & Narcissus in a bit animalic & warm vibe. Ginger & clove flower added to this mix gradually for achieve to more deep and rich classy smell. After 30 min. strong Smoky-Balsamic accord embrace all other notes for creating a dark & charming dry down. So classic, warm, strong with very good longevity. Fall/winter wearable fragrance for women formal time at night.

  2. :

    5 out of 5

    توراندخت
    توراندخت به روایت گیزلین، عطری سرکش، آزاد، جسور و در عین حال زیبا و عمیقه که همگان رو مقهور و مسحور خودش خواهد کرد. توراندخت، نیازی به نقاب و رنگ و عشوه گری نداره؛ اون بی نیاز از تلاش برای دلبری و افسون دیگرانه.
    توراندخت، باشکوه و نابه، دست نیافتنی و توقف ناپذیر. عطریه که شکست ناپذیر و مغرر، در دشت های وسیع و پوشیده از گلهای نرگس جریان داره و بی اعتنا به هرچیزی و هرکسی، زمان و مکان رو در می نورده و به جلو میره.
    مشغول لذت بردن از طراوت شکوفه های مرکبات و میوه ها در یک سپیده دم هستی، نسیمی از دور بوی رَمه ها و گله ها رو با خودش میاره. بوی وحشی چرکین، قویتر و صدای سیل آسای کوبیده شدن سُم ها بر زمین نزدیکتر میشه تا اینکه تمام طراوت و شادابی مرکبات و میوه ها، در هجوم گله های وحشی و آزاد، محو میشه. غوغایی از مشک انیمالیک و فکال و چرم چرکین و خام که فضا رو به تسخیر خودشون در میارن. از این به بعد، این سیل جانوری تو رو با خودش خواهد برد. سرکش و رام نشدنی، چرکین و طبیعی. رگه هایی دودی و خاکستری در پس این فضا به جریان می افتن و حس دارویی و غلیظ پچولی، بعد از مدتی در این حاشیه ی دودی و خاکسترگرفته، آروم می گیره و اونو تقویت میکنه.
    عطری جانوری و آغل مانند از چرم و مشک در لایه هایی از دود و خاکستر صمغ ها و پچولی.
    این گله ی رَم کرده و عاصی، اگرچه بنظر توقف ناپذیر میاد؛ اما به مرور، وزش نسیمی مرطوب، گیاهی و سبز، از رسیدن به مرغزار، اتراق و آرامش میگه.
    چرم، حالت چرکین و وحشی خودش رو بسوی حالتی دودی و تاریک میبره و به فضای دودی-خاکستری صمغ ها و پچولی، می پیونده. رایحه ی ناب و گیرایی از حالت گیاهی و سبز، با هیبتی مرطوب و باران خورده در فضا جریان می گیره و مشک فکال و چرکین، با این فضای غنی و رؤیایی همراه میشه.
    داستان تورادخت، در قلب فضایی خیال انگیز و جادویی از گلهای سفید و گیاهان تازه با حالتی مرطوب و نیمه شاداب، چرم، پچولی و بخور با چهره ای دودی، تلخ و خاکستر گرفته و مشکِ انیمالیک؛ در لایه هایی کم رنگ اما اثرگذار از یه حس مخملی شیرین؛ به اوج شکوه خودش میرسه.
    برای توصیف این عطر زیبا، من از سالن ها و نمایش ها جدا شدم و به سرزمینهایی سفر کردم که بزرگترین و بدیع ترین آثار هنری، بصورت زنده و طبیعی در اونها به اجرا در میاد. اپرایی که در قالب چند پرده ی مسحور کننده به اجرا در میاد و این شاهکار بی همتا رو در هیچ تالار و توسط هیچ گروهی نخواهید شنید.
    توراندخت گیزلین، فراتر از توراندخت جیاکومو پوچینی، منو با خودش به سرزمین های بکر و دست نیافتنی برد؛ جایی که بعد از یه غوغای باشکوه، حالا توراندخت مغرور و زیبا، از فراز تپه ای سبز، نظاره گر دشتیه که توی اون روایح و رنگها و صداها در هم آمیختن و سمفونی طبیعت، فضا رو به تسخیر خودش در آورده تا هر آنچه که باید دید و شنید و بویید رو در قالب رایحه ی بیاد موندنی این عطر، احساس کنید…
    کامنت: م.ع
    (سایت لوکس بایر (با امکان تست سمپل

  3. :

    5 out of 5

    Once i sniffed it i knew that i have sniffed it somewhere but i couldn’t remember till i tried it just now, It is quite similar to “Iquitos” by Alain Delon with that Slight rose and hazy coconut. I can detect the narcissus as much as i can smell the carnations.
    This is vintage at max, and good to see another version of Iquitos after it’s discontinuous.

1926 Turandot Puccini Histoires de Parfums

Add a review

About Histoires de Parfums