1890 La Dame de Pique Tchaikovsky Histoires de Parfums

4.00 из 5
(3 отзывов)

1890 La Dame de Pique Tchaikovsky Histoires de Parfums

1890 La Dame de Pique Tchaikovsky Histoires de Parfums

Rated 4.00 out of 5 based on 3 customer ratings
(3 customer reviews)

1890 La Dame de Pique Tchaikovsky Histoires de Parfums for women of Histoires de Parfums

SKU:  4f3f6eebd5b1 Perfume Category:  . Fragrance Brand: Notes:  , , , , , , , , , .
Share:

Description

1890 La Dame de Pique Tchaikovsky by Histoires de Parfums is a Floral Woody Musk fragrance for women. 1890 La Dame de Pique Tchaikovsky was launched in 2014. Top notes are coriander, pepper and orange blossom; middle notes are rose and jasmine; base notes are patchouli, leather, incense, amber and musk.

3 reviews for 1890 La Dame de Pique Tchaikovsky Histoires de Parfums

  1. :

    5 out of 5

    Plummy ylang leather blend.
    I see “Queen Of Spades” here as the name says so! It’s fruitti yet dark with doses of wool from her dress. It’s thick and leathery. The amber doesn’t go major when first spray cause the roses, and the pepper takes the lead first. Later it become major but not to conquer.
    It’s thick, operalic, and very dramatic. Quite impressive.

  2. :

    3 out of 5

    عطرای لاین اپرا، هر کدوم با یه ترکیب چند لایه اما منسجم، تمام اجزا رو در راستای خلق فضای الهام گرفته شده از درونمایه و داستان اون اپرا، بکار می گیرن. در هریک از این عطرا، یک یا دو آکورد، نقش اصلی رو بر عهده دارن و سایر آکوردها و نوتها، در بعد بخشیدن به فضای مورد نظر و یا تقویت آکوردای اصلی به ایفای نقش می پردازن.
    عطر 1890، عطری با هنرمندی رز و بخوره. اثری الهام گرفته شده از اپرای بی بی پیک (لا دام دو پیک)، شاهکار دیگری از چایکوفسکی که در سال 1890 به روی صحنه رفت.
    لا دام دو پیک، عطری از رز با چهره ای سبز، خاکی و اسپایسی هست که افسونگری های خودشو به زیبایی در پس این فضا جا داده تا شما رو دلزده نکنه. این فضا در آغاز حالت سیتروسی شفاف، کمی ترش و دارویی رو با خودش داره و بعد از مدتی، این فضای سیتروسی شاداب، محو میشه. در ادامه، همچنان رز اسپایسی-خاکی بر فضا حکمرانی میکنه. پچولی، بر غبار آلودگی این فضا اضافه میکنه و از طرفی، بستری میشه برای جریان یافتن بخوری ظریف و نرم در فضا.
    در ادامه، مشک با حالتی پودری و تازه، به همراه چرم دودی به حاشیه های کار وارد میشن تا به ترتیب، فضای رز بو-اسپایسی و دودی-بخوری رو تقویت کنن.
    عطری از ادویه ها (خاکی و غبار آلود) و بخوری (نرم، خاکستر گرفته و کمی رزینی) با حاشیه هایی از چرم و پچولی که دودی و تلخن و مشک که حالتی پودری و تمیز داره. عطر تا انتها در همین فضا جریان داره و تنها تغییری که رخ میده؛ ورود رگه هایی صمغی، گرم و کمی شیرین از کهربا به حاشیه ی فضای اصلیه.
    1890، پرداخت عمیق و چند لایه ی دیگری به رز از هیستواغ پغم هست که بخوبی چهره ای متفکر، عمیق و با ابهت به اون داده. فضای دودی، خاکستر گرفته و غبار آلود اون، این عطرو به یه انتخاب پاییزی رسمی و قدرتمند تبدیل کرده. فضای مرموز و فاخری که از لطافت و دلربایی هم بی بهره نیست و تمام وجوه رو بخوبی در خودش داره…
    کامنت: م.ع
    (سایت لوکس بایر (با امکان تست سمپل

  3. :

    4 out of 5

    This Is My Fav Of The Line …
    From The Cap Smells Bright And Enticing, Soon As It Hits The Skin You Get Nothing But Smoky Leather Which During The Dry Down Sweetens As The Floral Notes And Amber Start To Join In And Play.

1890 La Dame de Pique Tchaikovsky Histoires de Parfums

Add a review

About Histoires de Parfums